Elektromos szaunakályha - HARVIA Cilindro PC165E/200E 16,6/19,8 kW
Leírás
A Cilindro Pro 165E/200E lenyűgöző hő- és gőzforrás családi szaunák számára, de például az ipari szaunák, szállodák és lakásépítő vállalatok is a legnagyobb hasznot húzzák a funkcióiból.
A 130 cm magas kályha 220 kg követ tartalmaz, valamint robusztus fűtőelemekkel rendelkezik, amelyeket hosszan tartó használatra terveztek. Ezek a tulajdonságok együttesen biztosítják, hogy mindig elegendő hő álljon rendelkezésre mindenkinek, függetlenül a létszámtól.
A Cilindro Pro 165E/200E fűtőberendezéseket külön vezérlőegység vezérli.
A fűtőberendezés összesen kétféle teljesítményváltozata tehető elérhetővé az elektromos csatlakozások módosításával.
A Cilindro Pro 165E/200E teljesítménye 16,6 vagy (két csatlakozási csoportban) 19,8 kW-ra módosítható.
A szaunán kívüli telepítéshez, például a HARVIA Xenio CX170 esetében, külön vezérlőpanel szükséges.
A kályha felszerelhető HPC5 védőlemezzel, amely lehetővé teszi a kályha falhoz vagy a szauna sarkához közelebbi felszerelését. A lemez a falfelületeket a víztől és a kőporfoltoktól is védi.
20-30 m3 méretű szaunákhoz alkalmas.
A kövek nem tartozékok.
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Finnország
- Vezérlőegység Külön vezérlőpanelt igényel
- Teljesítmény (kW) 16.5 - 20
- Ajánlott szaunaméret (m³) 15 - 30
- Méretek magasság (mm) 1300
- Méretek szélesség (mm) 450
- Méretek mélysége (mm) 450
- Kő mérete (cm) 5-10
- Kő kapacitás max. (kg) 220
- Súly (kg) 26
- Szín Rozsdamentes acél
- Tápfeszültség, fázis 400V 3N~
- Biztonsági távolság elöl (mm) 100
- Biztonsági távolság az oldalaktól és a hátsótól / fától és téglá 100 - 100
- Biztonsági távolság a felső felülettől a mennyezetig min. (mm) 750
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.